EcoSapiens »Forum » Combustibil Alternativ » Deschide un Nou Subiect de Discutie »

Urgent caut firma

(10 posts)
  1. User has not uploaded an avatar Tudose Constantin
    Neinregistrat

Urgent firma Olanda cauta firma din Romania care sa stie sa proiecteze si sa construiasca o coloana( turn) desulfurizare biogaz materialul este GRP ( glas reinforced plastic) mai pe romaneste PAFS sau plastic/poliester ranforsat cu fibra de sticla...

Frate tara asta e Nebuna de tot chiar nu e instare nimeni sa faca doua desene un calcul de rezistenta mecanica la incarcare si la vant si sa faca un bazin + gurile necesare dupa un desen??? unde dracu sunt ingineri Romani ???

Adăugat 1 an în urmă #

2. Care ingineri? Astia cu diplomele cumparate pe la facultele particulare? Adevaratii ingineri au iesit la pensie iar cei mai tineri dintre ei au plecat demult din tara..

Adăugat 1 an în urmă #
  3. corect gheorhe

Adăugat 8 luni în urmă #

4. User has not uploaded an avatar george c
    Neinregistrat

Pai si de ce cauta in Romania daca toti sunt plecati la ei?

Adăugat 3 luni în urmă #
  5. User has not uploaded an avatar gogu
    Neinregistrat

Ce cauta ei aici .

Pai raspunsul e simplu .... daca proiectul trebuie executat in Romania sau intr-o tara vecina e mai ieftin sa produci acea coloana in Ro decat sa o aduci din Franta sau din Uk .... gandestete cat costa sa transporti 2-3 mii de km pe drum o asemenea piesa...

Adăugat 3 luni în urmă #

6. User has not uploaded an avatar george c
    Neinregistrat

Intamplator ma ocup cu exportul de deseuri din plastic catre tarile din Vest si cunosc destul de bine tarifele la transport. Nici nu cred ca nu exista in Romania o firma care sa poata executa lucrarea cred ca nu au cautat unde trebuie sau vor lucrare mai moca

Adăugat 3 luni în urmă #
  7. georgica !MOCA e firma de cafea nu de muncit.nu se mai poate frate cu mocangeala cum zice un om destept!

Adăugat 3 luni în urmă #