EcoSapiens »Forum » Proiecte ecologice » Deschide un Nou Subiect de Discutie »

1. User has not uploaded an avatar Ion Rau
    Neinregistrat

Salutare ecologisti! Am si eu o mica idee pe care as vrea sa o pun in practica dar nu stiu cum sa fac.
    Mai intai sa va spun despre mine cate ceva: Am 35 de ani sunt din Iasi si am un mic atelier de reparatii electronice. Sunt inginer electronist si fac asta de 10 ani. Atelierul are doar 2 ani si jumatate. Ideea mi-a venit cand m-a intrebat cineva unde poate arunca un TV defect. I-am spus unde dar stiind ca majoriatatea se pot repara m-am gandit sa le strang eu si sa le repar (ce se poate repara) si sa le donez la scoli din zone defavorizate care au in dotare asa ceva ( mai scutesc si statul de niste cheltuieli). Pe langa TV se mai pot gasi si DVD-playere, Mp3 playere casetofoane, Cd-playere si multe altele care pot fi utile unei scoli... Se pot refolosi multe componente si subansamble in creearea de materiale didactice pentru laboratoarele de fizica sau pur si simplu in ajuta copii sa inteleaga ce inseamna reciclarea si ce/cum se poate construi ceva util (mai ales in zonele rurale unde lipsa de spatiu nu este un impediment si mereau ai nevoie de cate ceva pe care trebuie sa-l cumperi de la zeci de kilometri distanta) din diverse bucati de plastic, metale neferoase sau lemn.

Adăugat 3 ani în urmă #

2. Iti trebuie reclama
    Sunt foarte multi oameni care vor sa recicleze diferite lucruri insa nu stiu cum si unde, si sunt sigur ca sunt multi care nu stiu ce sa faca cu aparatele electronice stricate
    Incearca sa iti faci reclama pe internet, la o televiziune locala, eventual la un post de radio, prin ziare etc.
    Insa sa stii ca reclama poate fi costisitoare (de fapt cred ca este asa tot timpul)

Adăugat 3 ani în urmă #