Nu stiu daca ati vazut sau auzit , dar doctori din RO. sint selectionati si adusi in Franta chipurile sa-i vindece pe capitalisti ca la noi in RO; someaza asa este sau alearga dupa averi uitind ca menirea lor este de a proteja si vindeca pe cei slabi nu pe cei cu bani ...voi ce credeti ?
EcoSapiens »Forum » Alimentatia » Deschide un Nou Subiect de Discutie »
Doctori bolnavi de febra banului
(8 posts)-
Adăugat 1 an în urmă #
-
-
Aveti de ales de a va cauta un alt doctor daca cel care va trata a emigrat sau pur si simplu sa ramineti tari si sanatosi ca si doctori sint muritori si suferinzi ...
Adăugat 1 an în urmă # -
Odata am cunoscut un pustulica ,era medic si practica din vocatie , dezinteresat, nu voia bacsis de nici un fel dar a trebuit sa se pocaiasca ca sa poata sa emigreze in State ... Pacat! Unul a fost si pe ala l-au luat capitalistii, se intimpla prin 77'-78'....
Adăugat 1 an în urmă # -
-
ii inteleg perfect pe cei care pleaca. sunt studenta la medicina in anul 4 si m-am plictisit de cate ori am auzit ce S-AR PUTEA FACE pentru bolnavi si DE CE NU SE POATE face la noi...la asta se adauga salarizarea (care este o gluma daca ne gandim la alte tari europene)
Cati oameni credeti ca ar putea muncii pana la epuizare doar din dragoste pentru umanitate? :PAdăugat 1 an în urmă # -
Poate in Franta nu iau spaga in halul in care iau aici. Exemplu: femeie in varsta, pensionara, cu o problema la rotula. Avea nevoie de operatie. A strans 7000 lei pentru medic, pentru ca stia ca o sa fie nevoie. Doctorul i-a luat banii, dar nu a operat-o pentru ca "trebuia sa dea bani si pentru asistenti, anestezisti etc". A tinut-o pe femeie in spital pentru ca nu avea bani suficienti de spaga. Din partea mea, sa plece.
Adăugat 1 an în urmă # -
-