ce firme sunt pe piata care monteaza turbine eoliene.
Lucrez ca inginer in domeniul electric (instalatii electrice hale industriale) si as dori sa imi schimb job ul
astept informatii si pe email :mihaita_traitoiu@yahoo.com; cine vrea sa imi dea si sfaturi
EcoSapiens »Forum » Energie eoliana » Deschide un Nou Subiect de Discutie »
Ce firme sunt pe piata care monteaza turbine eoliene?
(15 posts)-
Adăugat 11 luni în urmă #
-
Buna ziua!
Grupul Windtechnics este prezent si in Romania fiind o companie specializata in montajul si mentenanta turbinelor eoliene.Mai multe detalii www.windtechnics.com
Va multumesc!
Adăugat 11 luni în urmă # -
@mihai
cristina are dreptate.
windtechnics sunt pe piata romaneasca si sunt buni.
noi am montat cu ei, sunt ok.Adăugat 11 luni în urmă # -
buna,
stiu de Grupul Windtechnics... intrebarea e ... ati montat cu ei ce???
Buna ziua lucrez ca electrician intretinere reparatii statii de transformare la ELECTRICA SERV CONSTANTA de 6 ani si as dorii sa-mi schimb locul de munca poate ma ajuta cineva multumesc! yalcin_80@yahoo.com
Buna ziua,
Am auzit de windtechnics, si de curand ca au o sucursala in Constanta...numai ca nu reusesc sa iau un nr de tel. si as recunscator daca ma-r putea ajuta cineva. Multumesc.
Adăugat 9 luni în urmă # -
-
Pentru cei interesati, pe site-ul www.naturalsenergy.com gasiti o gramada de firme care se ocupa cu montarea de sisteme care utilizeaza energia regenerabila.
Adăugat 9 luni în urmă # -
windtechnics sunt buni la dat tepe, si nu au montat nimic in Romania desi se lauda cu asta. Si nici nu au filiale in toata lumea( asta daca nu credeti ca Franta si Romania sunt toata lumea).
Adăugat 8 luni în urmă # -
Total de acord cu anonim 1. Ziua in care Windtechnics vor monta sau vor avea in intretinere vreo turbina eoliana in romania este inca departe. Poate cand vor inceta cu "tepele" sau ma rog cu gramada de minciuni pe care le au in repertoriu vor face "afaceri" si in romania.