Sunt o persoana foarte calma si iubitoare de animale , marea partea a timpului mi`l dedic animalelor ce le ingrijesc , detin , 2 broscute de florida , un caine pitbull-metis (crescut de la varsta de 2 saptamani) momentan are 8 luni si este foarteee simpatic , am o pasiune pentru rasa Pitbull si Boxer si sa nu ma intelegeti gresit , nu pentru k au potential agresiv ci pentru faptul k marea parte a oamenilor se folosesc de ei si ii privesc k pe niste bestii , ei bine NU SUNT ! :) poate este ceva neobisnuit dar imi plac la nebunie animalele , sunt student la Universitatea "Ovidius" Constructii , ador natura , si plimbarile cu cei mai buni prieteni ai omului . Sper doar k acest mesaj sa fie cat se poate de receptiv catre persoanele ce il citesc . DETEST persoanele care cumpara/adopta caini cu potential agresiv doar pentru "distractia" lor , sa ii faca violenti , tristi , fara pofta de viata , lupte etc. App. Locuiesc la curte , 500 are loc unde sa zburde vara.
EcoSapiens »Forum » Protectia animalelor » Deschide un Nou Subiect de Discutie »
Adopt Caine Pitbull Merita citit.
(6 posts)-
Adăugat 5 luni în urmă #
-
Pe site-ul www.pet112.ro,este povestea unui pitbull amarat,care asteapta de mult timp sa fie adoptat.
Adăugat 5 luni în urmă # -
adoptati-l pe demzy...stapinul lui pleaca in strainatate...in mai putin de o luna ...tel.0727 072 573...sau sunati-ma pe mine la 0212210882 ...daca sunteti din bucuresti sau puteti sa veniti sa-l luati
Adăugat 4 luni în urmă # -
adoptati-l pe demzy...stapinul lui pleaca in strainatate...in mai putin de o luna ...tel.0727 072 573...sau sunati-ma pe mine la 0212210882 ...daca sunteti din bucuresti sau puteti sa veniti sa-l luati
Adăugat 4 luni în urmă # -
mai este valabil?
as fi interesat, stau la curte, doar k nu sunt din bucuresti, dar dak sunteti de acord platesc taxele de transportAdăugat 4 luni în urmă # -